Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg!

tisdag 15 november 2011

Den legendariska resan... Snart Gäddfiske!!!

Tjabba tjena!
Nu är man hemma i kalla sverige.. van att vistas i sommarvärme.
Resan var legendarisk. Många minnen men efter sex veckor kan det vara skönt att komma hem till flickvännen och gäddfisket mm. ;) var rätt trött kan jag säga och det var skönt att få sova ostört. Typ varannan natt hade vi vakt 2 timmar på segelfartyget, när vi låg i hamn skulle vi bara sitta och vakta men när vi var ute till sjöss skulle vi stå och styra samt hålla utkik. Ett 4-6 i natten gjorde att man var rätt trött på morgonen ^^

Kajsa Briandt min klasskompis är fotograf till dessa underbara bilder ;)

Martin, Linus & Jag








80kilos tonfisk som lekte rövare och slet av linan

gibraltars apor



Gibraltarklippan

en flock glada delfiner

bästa skylten!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar