Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg!

fredag 25 november 2011

4 kg gäddgurka


Sjukt seg på att uppdatera efter sista turen. Har vart mycket i plugget tyvärr.

I söndags förra veckan begav jag och min vapendragare Adam fishing ut för att ge oss på de köldstela gäddorna med ett mediokert resultat.

2-3 till Adam. Jag hade en fin efter, absolut högst 7 kg. Men annars var det aströgt. Klart i grundvikarna, massvis med brax. Bevittnade hur en 5 kilos stod helt stilla på en halvmeters djupt vatten. Jag la min soft4play framför käften men den rörde inte en min ^^ "careface"

Den enda positiva var att vi missade ett gäng hugg, bland annat ett när jag höll på att ramla baklänge på grund av att en båt plöjde upp stora vågor. Ett bastant hugg i nästa ögonblick resulterar i att jag kommer i balans igen men att jag tappar fisken. Förlust!!!

Det är bara att ta nya tag. På söndag!! Då j*vlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar