Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg!

lördag 10 september 2011

Fiska vid mörkö (höstpremiär vid norra mörkö)

 Mitt senaste spinnerbait som jag tillverkade idag, tog typ en kvart och var väldigt lätt att göra :)
Ovan är storebror med en mörkö gädda från 2008. Nu tre år senare ska vi dit och testa igen, det är september och förhoppningsvis har vi chans att ta en storgädda. Adam hänger med och även farsan. Ikväll ska både jag och Adam till sommar som har avslutningsfest ikväll och det lär bli spårat eftersom alla ska dit verkar det som ;)
Men man får ju inte kröka för hårt nu dagen innan vi ska dra och firra, mina förväntingar är helt okej och det ska bli sjukt kul att testa lite gamla vatten. Antalet gäddor spelar inte så stor roll men om vi lyckas ta en feting så är jag nöjd, men det får vi se om v lyckas med. Rapporter kommer ;)

2 kommentarer:

  1. Helltailen dominerade den dagen :).
    / Storebror

    SvaraRadera
  2. yes! du skulle vart med idag, 15st jerkgäddor sista timmen=awesome!

    SvaraRadera